trööööööött

hemma efter en seg dag. men både provet och spanska nationella gick okej.
nästa är på måndag (hörförståelse) oO
efter skolan åkte jag och emelie förbaskade bussen in till stan, keeeka lite glass och fixa några andra saker!
försökte hitta vägen till real vilket gick bra, förvånad.
vi var först där, snacka lite med lärarna och stylisterna höhö.
fikade lite sminka varandra och pratade. jätte mysigt och där ska jag gå.

tänkte ta ett varmt bad med ansiktsmask och min babylotion så jag blir lite lenare men kom på att jag måste plugga nervsystemet + plugga matte. iiish.
nåååja, det ordnar sig (y)


emelie blir fixad


ingen bra bild men iaf, några som fixas


ronja sminkad



fick desutom lite rabatter, massa schampo och en sak som reparerar håret, typ balsam ( colour sublime treatment) wonderful




Kommentarer
lisa :)

fin du bleeeeev :)

2011-04-27 @ 06:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0