stor städning av kläder

jag förstår inte hur allt har fått plats förut...
jag har kastat 3/4 påsar fulla med kläder och ändå får inte allt plats även fast jag fixat mer plats i en annan garderåb. hur är det möjligt?

hittade 16 par skor och typ 8 väskor som var helt bortglömda också. och jag säger att jag har för lite av allt. fy ronja

så nu är det 4 garderåber fulla med kläder och jag har inget space för väskorna och skorna. MAAAAAAMMA










skorna och väskorna som inte hår plats någon stans





där ser ni hur fullt det är i den och lika fullt är det i dom andra tre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0