sovmorgon.

glöm allt jag sa om att inte plugga och tänka på skolan under lovet, får nog bli så...

ställde klockan på halv 10 idag, såhimla skönt.
nu ska jag bara dra mig in till åtvid för att vara på biz camp några få timmar.
sen slutar jag för dagen. alla andra 9or är liediga,
men vi på spanskan får ledigt en hel annan dag bara för att va med på den här saken.
knäppt, men jag gillar det :')

solen lyser som bara den och det gillas starkt, skulle nästan gå naken frivilligt. nästan.

under helgen gäller följande-
fre- biz camp, hem, packa, städa
lör- åka 3 på natten för att tävla.. tagga
sön- hämta anna, kanske träna.

och på måndag drar vi för att bada i tropiskt innomhusbad med fåglar och palmer.

ciao

outfit-
jeansjacka, köpt på hm i tyskland
svart linne med texten "live with love", köpt på gina
och halvljusa jeans köpt i sydafrika på eddgars.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0