söndag

kom precis ut från mitt varma bad med nyrakade och lena ben. har nämligen smörjt in hela kroppen med min underbara body lotion.
dagen har vart seg, äntligen avklarad om man säger så.
direkt efter träningen när jag kom hem så gick jag ut o sprang i sköna gröna grebo.
ska börja springa varje dag nu, finns undantag såklart.

när jag kom hem berättade mamma o pappa att dom ska börja med att äta sallad varje dag i ett halvår och vafan..
jag som älskar det så himla mycket hänger på! men även där finns det undantag. ska äta sallad hemma, men vad jag äter annars är en annan sak, som typ i skolan eller så ;LL

aja klockan är snart halv 12 så kanske borde röra mig mot sägen. godnatt alla fina


inget smink och lockit hår. kanske inte det bästa, hehe
har iallafall min favorit tröja på mig (a), suth africa criket team. moahahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0