helgen

inte upd på hela helgen jag vet. flåt!
jag har varit upptagen från första sekunden till sista.

i fredags drog jag med emelie hem till henne för att göra oss i ordning o greja och sen direkt in till stan.
där åt jag och emelie på kababbaren! massa mys och en lång diskution.
tog bussen till tallboda typ 5 över 8 och träffade fille, kj och oscar.
lyssnade på musik och annat mys (a)
senare kom det fler?
förlåt tobbe för att jag inte kunde träffa dig men fasen så rörigt allt blev!
somnade iallafall breve emelie. åååh :')

lördagen var lika rörig, herre gud. och igår var nog den värsta dagen i mitt liv!
laddar upp bilder från helgen imorgon för idag ska jag med theo hem.
ciao





dagens klädsen:
stor stickad och mysig kofta från  ann christine, nått random ställe
brunt basic linne från gina såklart...
mörka tajta jeans från edgars, en fin affär i sydafrika.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0