äntligen hemma

dagen gick ändå skapligt fort, slutade tidigare än vanligt, klockan 2.
åkte in till stan och köpte mina efterlängtade converse. det var meningen att jag bara skulle köpa dom,
men eftersom jag är som jag är blev det
en tröja, yttligare än tröja, ett halsband och lite hårfärg. eller aa, slingor.
köpte en munk oxå (a)
tänkte ha lite ljusare hår nu till våren/sommaren så att min normala hårfärg kan växa ut fiiijnnnt, fast har den ju redan typ. hehe.

fick skjuts hem igen av bästa robin och david. tack gullisar.
dom hämtade upp mig vid rese så jag var hemma när bussen skulle gå ungefär! galna :c

imorgon ska vi stanna i skolan för gymnasieinfo eller nått ååååååh. orkar inte.
efter det kanske jag skulle träffa david, han hade lust att cykla runt. vilket pucko.
ciao




gillar nog min mobilkamera lite ändå! ehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0