theo, jag älskar diiig♥

ny färgat hår nu!
men det vart aldrig slingor,
för jag hade köpt fel (ouuups)
och pappa va så himla säker på att de skulle bli snyggt ändå.
Så nu är jag blondare, vill nog ha lite mer, man vill ju sticka ut lite i sydafrika.
Föresten, jag längar dit något förbannat mycket. Fast så fort jag tänker på theo längtar jag inte dit lika mycket.
Jag kommer sakna honom mer än ni kan tänka er, jag lovar. Kommer inte överleva. Inte utan carro heller!
Och inte utan alla andra. Camilla o becka, och ni. ni vet vilka ni är.♥
nu ska jag bårka mer med svenskan. Hade gött.

bild på håret :)


Kommentarer
du vet vem, fg, remember? :D

kommer sakna dig! (L)

2010-10-13 @ 22:59:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0