bella

träningen gick precis som den skulle idag också, kan inte bli bättre.
känns som att det kommer gå riktigt bra på tävlingarna!
man kan ju hoppas iallafall. Nu är det bara att tagga för morgondagens träning
och så vill jag att våra kläder ska komma snart, gaaahhh!

annars så har jag bara vart i skolan idag, saknar carro och emelie sjukt mycket! kom tillbaka från teneriffa carro din jävel.
Nu är det bara att sätta igång med spanska glosorna så är det gjort iallafall.

på fredag kommer farmor och farfar, ååh vad jag har saknat dom människorna. och på lördag blir det utklädningsfest, jag ska va bella såklart. me like.
p&k


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0