25 november

sitter framför tv och halvsover, jag är jämt trött nu för tiden?!
idag tog jag en tur till stan där jag köpt lite fina grejor, mjukisbyxor, skor och mysig tröja!
där träffade jag krille, becka (som tagit bort sin tandstälning GRATTIS) och så elin o emelie. dä ä fint haha random.

imorgon är ingen vanlig dag för det är carros födelsedag, yeeey.
ååh vad jag älskar dig dvärg, jag tänker göra din födelsedag bäst.
Förhoppningsvis så ska carro sova hos mig imorgon det blir mys med några i hennes släkt sen nattfotboll är vafan de är.
nu ska jag spela  gitarr, puss på er alla fina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0