nyårslöfte

jag har aldrig riktigt fattat det här med nyårslöften,
visst har jag haft massor. som ett var att inte äta chips på ett år, jag åt det inte det på ett och ett halft^^
men vad händer om man bryter det, ingenting? och vad är det för skillnad på nyårslöfte o vanliga löften?
o sist, vad ska man ha för nyårs löfte?

jag har kommit på ett, fast det är hemligt!


---------------------------------------------------------------------------------------------------
just nu håller jag på att laga mat, nån slags mixad röra..
med mycket grönsaker i, me like!

helgen ser ut såhär:
fredag- till björs o göra något knäppt med theo, sebbe o ala.
sover nog hos älskling
lördag- twilight dag/kvällmed fegge. vi ska vara banvakt o äta pizza också :L
söndag- träna träna träna träna.

förbannade hals o huvud.
och förövrigt, dansuppvisning imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0