kommer inte hinna med

dagarna bara går och går.
kan det bli bättre..? nej!

nu ska jag göra so, vi ska skriva en uppsats imorgon och jag har inte börjat plugga förns nu, kockan halv 11?
hur smart är jag egentligen? inte så värst.
träningen idag gick förjävlig, alla var trötta speciellt jag som sov två timmar igår och så har jag en blå nagel nu också. blir att måla många lager naglack imorgon.
vad mer händer den här veckan? har nog planerat in mer än vad jag hinner med.

ska med carro till stan någon dag?.. imorgon elr torsdag?
hinna lämna in ALLT som är kvar med skolan.
va med adde när nu de va.
packa ner allt + städa mitt rum
vill hinna klippa mig, men de kommer jag inte hinna, skulle också vilja hinna färga mitt hår, de blir nog också bara att glömma.
sen så skulle jag vilja åka pulka bara för att säga hejdå till sverige, carro är du på?
en dag hemma med vaxning av ben, hårinpackning, ansiktsmask osv skulle inte heller sitta fel, men återigen.. ronja glöm.
och så blir de ju såklart älskling också (L)

känndes som ett sådär lite halft onödigt inlägg, so nästa. puss





Kommentarer
Anonym

ååh va söt den sista bilden var :)

2010-12-09 @ 06:16:55
svar: anonym

aaw tack!

2010-12-09 @ 06:17:49
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0