kära stan

nu är det ju så att jag har blivit rik, var i stan och handlade för 300, men när man kom hem fick man ju 500 av farmor o farfar! dom ville att jag skulle ha extra mycket pengar till sydafrika, nu har jag typ 3500 att göra mig av med. + att jag har alla mina sparade pengar.. eller just fan, dom skulle jag spara, elr hur var det? ;)
hjärta på dom i alla fall.

var i stan idag med carro, där träffa vi becka o krille. o så träffa vi tina linn och erik. saknade människor de där!
man får en sån fin julstämmning när alla springer runt och köper julklappar, själv slipper man ju! (a)
vi åt på espressohouse, de var mys.
nu ska jag äta min kvällsmat (två appelsiner :o).

bara tre dagar kvar i skolan, cp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0