lite smått sur kanske? ja!

blir nog att sova snart.
och på fredag blir det rix fm, först in med becka, träffa krille o så lite innan..
de kommer bli nice, dom andra jag SKA träffa ä tobbe, gustav, linn, issah, carro, jenniefer, pontus elr va de va theo o anton? o alla deras kompisar. HÄRLIGT!

hatar dig.. eeh ja! du är inte störst bäst o vackrast, vet du om de? tydligen inte.
jag skriver vad jag vill, till vem jag vill. stör mig på dig mer och mer.
komigen, bäst betyg, pojkvän och massa vänner? tönt.
jag har iaf ngt som kallas känslor, och vänner som jag vet aldrig sviker.

surt inlägg, lev med de..



Kommentarer
Anonym

du är söt när du är sur (y)

2010-08-19 @ 00:57:51
Anonym

du är söt när du är sur (y)

2010-08-19 @ 00:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0