Älskade söndagar

Körde som jag skrev ett benpass i fredags och ojoj va skönt det var. 
Lyckades köra milen (alltså milen!) på cykeln innan styrkan. Bästa bästa

Och så gymmade jag med Tobbe igår och då körde vi mage.

På måndag börjar mitt nya schema för bättre struktur och det ser ut ungefär såhär

Måndag- axlar/mage, crosstrainer 20 min
Tisdag- armar, springa 30 min
Onsdag- kondition, ben/rumpa, cykla 20 min
Torsdag- mage crosstrainer 20 min
Fredag- rygg, springa 30 min
Lördag- vila, ät dag
Söndag- ben och rumpa cykla 20 min

Har två vilodagar i veckan men det varierar mellan fredagar och onsdagar (lördagar vilar jag alltid) så har ändå skrivit dit övningar till dom dagarna så jag vet vad jag ska göra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0