lilllördag

var riktigt jobbigt att gå upp och ta sig till skolan i detta rent ut sagt skitväder!
men Miami närmar sig med stormsteg och det känns lite mer äkta och nära nu när packningen är i full gång och två långklänningar är inlämnade till skräddaren för att de är på tok för långa för mig.
Har även gjort en list på saker som jag ska köpa innan jag rör något annat!
bland annat Michael kors väska, klocka, plånbok och iphone skal, lite saker från Victoria secret [kommer nog bli en del haha], hunters som jag skulle beställa, men pappa hindrade mig i sista stund när han såg att det fanns fyra stycken hunters butiker i Miami där de dessutom är billigare, dior foundation, guessparfym, nagellack och låga converse! satsar på övervikt haha



Kommentarer
från en avundsjuk jävel!!!

jag vill också ha mycket pengar och kunna köpa Michael kors saker!!!! :(

2013-03-20 @ 13:55:13
Lollo

mitt favvo nagellack! :'D

2013-03-20 @ 13:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0