vad ska man göra när hoppas tagit slut

usch vilken dag, först och främst glömde jag att jag hade sovmorgon. så var uppe vid halv 6?! wohoooo
sen efter att ha gått och fruktat att vi ska ha bageri bara för att de suger och fett onödigt eftersom vi har 1 timmas håltimme innnan får jag reda på att de inte blir något?! skönt kan man tycka aa men efter att ha väntat så länge och vart sur hela dagen var de sämre än sämst.
så nu firar jag att jag äntligen fått mina studiedagar i sängen me min hosta och godis. tänker aldrig flytta på mig!



Kommentarer
lisa

men du måste flytta på dig ;)nej med ditt fiskespö gulle😜❤❤

2012-09-10 @ 19:04:07
anonym

så jävla snygg

2012-09-10 @ 22:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0