text saknas

nu tänker jag lägga mig. punkt slut. godnatt alla.

jag är inaktivare än vanligt, varför? jo för att jag har ont i axeln och är förbaskat trött.
vart i stan hela dagen, gud va knäppt allt blev, tjena lena!

imrgon är det fredag och långhelg, studiedag tills på onsdag! jag tror seriöst inte att jag kan bli mer happy. åh vad jag ska sova. vet att de inte kommer bli så men det är önsketänkande just nu iallafall.
imorgon ska jag vara med mina vänner♥, och på kvällen blir det nattinnebandy.
på lördag blir det theo, måns och carro? jag ska ha kul, vad dom andra gör bryr jag mig inte om, ehe.

sov sött.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0