shortcuts

jag har kommit fram till att det är onödigt för mig att gå upp klockan 6 eftersom det ända jag gör från 6-7 är att tvätta håret. sen börjar jag klä på mig, sminka mig och borsta tänderna och annat små skit. men för att håret ska hinna torka ordentligt måste jag gå upp 6, jävla hår :c

så nu sitter jag här i soffan och kollar på king of queens. stör mig lite på shortcuts också. herregud.
efter skolfan har jag träning i 3 timmar, dom har bestämmt att vi ska träna mer, det gillas. högre hall och allt åh ja!
problemet är bara att vi har träning i nån hall utanför stan så det blir inte att köpa färg till rummet idag. det lär jag inte hinna. helt klart. skit.




mmmmmmm, blött hår och allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0