melodifestivalen

kom hem från theo för ett tag sen, det var mys. hoppas vi gör om det snart igen :)
OCH snart kommer lilla carro hit, vi ska kolla på melodifestivalen och självklart heja på oh my god och eric saade.

förresten, när jag kom hem ver det en hund hemma, gissa om jag blev förvånad o.O men det var bara lisa som vi ska ha i en vecka, oj vad jag hänger med asså, jag hade verkligen ingen aning.
vad mer kan man säga? jag är trött ^^

och okej då theo, grattis för ditt mvg på idrottsprovet-.- ;* ♥


Kommentarer
theo

haha tack!!! ;D <3

2011-03-12 @ 22:08:10
sv: theo

inte det minsta roligt!!!! :D <3

2011-03-12 @ 23:30:35
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0