full fart frammåt

ont i ryggen och båda armarna, ryggskott, migrän, sömnbrist. okej, jag överdriver men jag är helt slut.
började göra om mitt rum idag och det är mer jobb än jag trodde, herregud.
jag hade "fondvägg" innan som skulle bort så jag fick riva bort alla brädor, sen skulle jag skruva bort typ 9173575 miljoner saker som satt på väggen för att brädorna skulle sitta på plats (?!) och så klart var jag tvungen att flytta ut alla mina saker.
och det är mer jobb kvar, täcka för alla hål, spackla, och måla, sen flytta tillbaka alla saker. vill inte ens tänka på det.
fast bra ska det bli! :c

några random bilder från mitt allt!

lite av naglacket!, hittades lite över allt i hela rummet!

min maskot♥

fråga inte!





sov gott, för det ska jag!!!!
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0