♥ Dag 15

Mina drömmar.

jag har nog ingen direkt dröm som typ "när jag fyller 18 så drömmer jag att flytta till paris" eller nått sånt. jag har aldrig haft en riktig dröm, men det är klart att jag velat typ komma till sm, eller drömt om att träffa robet osv, det är väll också drömmar?

men jag måste väll säga att jag drömmer att få jobba med smink när jag gått ut gymnasiumet. jag vill helst av allt jobba med att sminka folk innan dom går in på tv eller innan teater. det känns nästan som att jag skulle kunna göra det gratis bara för att det är så kul.

en annan dröm är som jag sa tidigare att någon gång åka till usa och få iallafall se min robert. det vore helt underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0