sanning


det är illa på dagen men värst på kvällen. Då kommer allt det där tillbaka, visst hade det varit bra... om det stanna.
men tanken på att veta att allt kommer försvinna gör allt så himla mycket svårare.
Jag ångrar ingenting men vill ändå glömma. Det kommer inte funka jag vet, men det är bara att försöka.
antar att det värsta är över. jag ska klara det, jag ska sluta drömma och komma till verkligheten. jag måste fatta att jag måste sluta hoppas. jag ska det... snart. för inget blir bättre av att leva i en annan värld när man ändå måste vakna upp.


Kommentarer
Anonym

vad menar du med att det inte kommer funka?

2011-02-17 @ 23:39:46
svar!

i texten menar jag att det inte kommer funka att glömma...

2011-02-17 @ 23:40:34
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0