till dig, ditt as.

från djupaste från djupaste platsen, mörkaste delen av min själ vill jag berätta det här:

jag hoppas att du,
aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod,
asså aldrig, även när du får en ny.
och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta,
så att du alltid kommer för sent.
och må köttätande myror äta upp dina ögonlock
så att du alltid är trött
och även om du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha

jag hoppas att ditt vin blir till vatten,
blixtrar prickar dig.
att du i ditt nästa liv blir en mask
hälsa till satan. vi hörs.

hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0