syoss

äntligen hemma. har hunnit med otroligt mycket idag.
slutade halv 11 som alla andra torsdagar. :]
gick till stan och köpte lite småsaker jag behöver som;
fundation,
hårspray
och 2 olika värmeskyddspray till håret.

efter det drog jag direkt till jobbet och jobba till 4. gick ovanligt bra. iih
lönen kom ju in idag också. kan det bli bättre? nä

imorgon blir det hv hela dagen förutom enm lektions matte.
och efter det handla med mami o papi. sen drar jag till the nollning.
fijn fredag.
nu ska jag knarka solsidan några avsnitt, måla naglarna igen och tvätta håret.
ciao

dom här två prudukterna under följde med mig hem.
det är syoss, vilket är det bästa och dyraste märket.
används hos frisörerna och jag avgudar det.



dom här syoss prudukterna föjer också med mig hem.
har även börjat köpa hårfärg i syoss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0