sov sött

ska dejta kudden om bara några minuter, tänkte glädja bloggen lite först!
helgen har varit en av dom bästa i mitt liv.
nollningen var amazing och galen.
dom söp ner oss tills vi spydde, och jaaa det gjorde jag.
det spöregnade men det gjorde inte oss något,
körde lekar med bygg, sjöng tills rösten tog slut, hoppa i fontäner och tvingades dricka ännu mer.

kommer aldrig glömma den fredagen. träffade saknade människor som kevin oc bästa tobbe. ni är bäst
och oj vad vi skämde ut oss,
tack felin för att du inte drack så du kunde berätta allt jag glömt :c
och tag gullungar för att jag fick sova hos er!

igår var det ännu mer rix, hade ingen lust att dricka då kan jag lova.
träffade krille, becka, elin och alla andra miljoner.
marcus hämtade mig oxå, han åt lite, vi socialade oss sen åkte vi hem till mig.
den här dagen har vi bara sovit, o så har jag jobbat o gjort läxa.
nu ska jag sova för imorgon drar jag mig upp halv 6. ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0