it all begins with a choice

även fast jag saknar en person väldigt mycket, du vet säkert vem du är...
så är mitt liv så himla bra just nu.
alla teoretiska ämen är bara en timme och vi har bara svenska, engelska, matte och EN idrottslektion.
resten är min favorit: hantverk (smink, hår, naglar för er som inte vet)
idag fick vi tillexempel tvätta varandras hår och fixa till det efteråt.
så ni vet så är det himla svårt, fick fick läsa 4 hela sidor om det först. otroligt vad avancerat.

vi fick sluta tidigare, imorgon slutar vi kvart i 11 och på torsdag slutar vi halv 11.
loooove.

på fredag är det nollning en gång till så då är vi påt igen.
fått skåp med cp kod oxå oO kommer aldrig lära mig.

förövrigt så rullar livet på och jag har så mycket egentid att jag till och med kan läsa lite new moon idag.


just de, vi ska redan leta praoplats, hur coolt är inte de?
och ingen får glömma sköna gröna grebo på lördag. ciao

jag idag, hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0