i väntan på bussen

är nästan helt färdig, bara sminkning och små grejer kvar.
så jag tänkte göra en liten upd.
det blir ingen fika med malin idag, utan den tar vi imorgon.
men där emot får vi sluta tidigare idag
för vi ska ut och leta information till projektet.

jag ångar verkligen inte mitt val utan jag gillar allt praktiskt vi gör.
snyggast bäst och vackrast STY. (nollningslåten haha) :c

imorgon när jag kommer hem från träningen är min hund här. i löv it.
livet bara rullar på. men jag kom på ett ilandsproblem. vem ska jag dansa bal med? oO
ha en bra dag alla glada :] ciao


bror min har köpt hus i åtvid!, vilken fail. men det var faktiskt sjukt fint.
grattis till er sötnosar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0