andersljungstedsgymnasium

min blivande klass + gynasium är verkligen awsome.
har varit där i 3 timmar och redan fått två jätte fina kompisar, lisa och beatrice. ♥
klassen är redan tight och läraren trevlig.
ändra problemet är att skolan är en aning big för att jag ska kunna hitta.
ett till problem förresten, jag suger på minigolf,
vi ska nämligen spela det imorgon vid valla. folk borde passa sig. moahahaha

iallafall, efter "skolan" gick jag, lisa, beatrice och två andra (en från frisör och en från bigitta) och åt.
jätte trevlig, vi pratade lite om nollningen på fredag och alla är taggade.

tyvärr har jag inte fått se mitt schema heller, fasen.
vi får det antagligen imorgon men hoppas inte...
för om vi inte för det ska 2orna & 3orna sminka och göra behandling på oss på torsdag. iiih

   

nyduschad&så


Kommentarer
Tom

HOT! ;)

2011-08-16 @ 19:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0