en trött ronja

vart en seg dag, och nej nej jag är inte ett dugg förkyld *host*

just nu är jag nyduchad, med fint lent hår pga min hårinpacking, tack min älskling!
sitter också här med min nya newbody sportbh, körde ett pass innan jag duchade faktiskt. 
fick även min träningsväska och handduk med mitt namn på, woohooo! tack drillen.

nej nu ska jag sluta tacka och packa istället, måste bara säga att jag längtar till imorgon.
efter att jag packat blir de sängen, har en stor dag farmför mig imorgon. och ronja måste ha sin skönhetssömn :L
sleep tight alla söta.

sportbhn
som även jag, matilda, helena och carro ska ha när vi dansar ;)


och ja.. trosorna som jag köpte till


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0