rixFM

vaknade vid kvart i sju.. eller aah, jag blev väckt.
tvättade håret o gjorde mig iordning sen drog jag till åtvid en snabbis o tog bussen hem igen.
nu är klockan kvart över 9 o jag är fortfarande förvånad över att jag är vaken.
väntar på att becka ska vakna så hon kan komma, lite senare blir det o dra in till stan o träffa krille!
rix fm ju.. PEEEEP!

ska kolla lite resor också , jag har så stor lust att dra till trapani, vattnet där är så aaah!
så nu blir de Ryanair.se för billigaste resa!
onödigt inlägg?.. nejdåå :D



skulle inte sitta fel o va där medans alla fryser ihjäl hemma?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0