Alla hjärtans dag








Asså vilken sjukt mysig alla❤️️️ans dag jag fick.
Började morgonen med att åka ut till mamma o pappa för att umgås och hjälpa till i farmors hus.
Senare så åkte jag hem till Tobbe, städade hela lägenheten, gjorde lite mysigt, hade köpt massa ljus o hjärtan som jag la lite överallt, hängde upp hjärtgardiner osv.
Sen kom min man hem, då åkte vi och handlade mat som vi sedan lagade tillsammans och åt framför mello.

Jag fick jättefina träningsskor, och blev så sjukt överlycklig!! Och av mig fick han lotter och champagne. 

Älskar min pojkvän mest i hela världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0