WELLA


Tog mig äntligen till Bellbox för att köpa mörkare toning.
H&Ms hårfärg gjorde mitt hår grönt direkt vilket jag hatar så använde äntligen min toning från WELLA igen.
Då toning är bättre för håret har jag heller inget dåligt samvete haha.

Köpte även Wellas schampo för färgat hår för nu jäklar är intr håret slitet längre så istället för att satsa "för slitet hår" tänker jag behålla färgen och använder både schampo och balsam "för färgat hår". Min favoritserie sedan länge.

För att håret inte ska bli grönt med tiden och då tonging sakta men säkert går ut har jag köpt mig en hårbomb i färgen 411 för att ge en extra touch med färg en gång i veckan med början om 2 veckor. Det fungerar som en hårinpackning som ger en aning färg.

Dyrt med hårprodukter men tusan vad det är värt de.


Kommentarer
Hanna <3

Har Bellbox hemsida?

2014-09-15 @ 15:43:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0