Dagarna går för fort, snart är ja 70

Känner att det är dags för en uppdatering med vafan jag gör om dagarna! 
Dom går så sjukt fort och rullar på som bara den, men trevligt är det.
Har firat elin med en hejdundrande fest, har haft turen att få god mat lagad till mig, bakat bullar och smulpaj (äntligen) med trevligt sällskap, vart på kryssning (elins present från mig) vilket var så sjukt kul med mycket mycket trevliga nya människor :)
Även firar julia som fyllt 1 och kört på tok för mycket bil!


Och den här veckan verkar gå lika fort, ska jobba fram tills onsdag för att sen va hundvakt!
I helgen får jag trevligt sällskap av Tobbe för idol och mat, för att på lördag umgås med Elin, Hanpus och Tobbe :)


Kommentarer
hanna :)

kul :)

2014-09-29 @ 22:43:27
Jenny

Haha, söt bild uppe i hörnet!

2014-09-30 @ 11:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0