Finns så mycket man kan göra och se här i världen- men här sitter jag på samma ställe

Har haft så sjukt många drömmar genom åren, att få flytta utomlands, flytta på sig överlag, att få resa till alla världens länder, ha provat på massor med olika jobb, olika maträtter, olika kulturer, att hoppa bungyjump, paddla kanot på farliga floder och träffa nya människor innan jag kan starta mitt liv på riktigt och stabilisera mig..
.. men här sitter jag i fotöljen jag alltid sitter i, på samma jobb jag alltid jobbat i samma stad jag alltid bott och äter samma mat som jag åt igår. 

Ibland undrar jag om jag har världens tråkigaste liv.
Måste verkligen göra något helt jäkla galet innan jag sjunker ner i marken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0