5 sannar om mig

• jag har svårt att sova och vaknar hela tiden om jag vet att jag ska upp en speciell tid eller om jag har ställt alarm, kollar på klockan mins 5 gånger under nattens/morgonens gång.
• jag tycker inte alls om att smsa/prata med människor som svarar segt/pratar segt. tröttnar snabbt som attan då även om jag inte vill.
• jag totalt älskar att resa [ingen har väll missat de] och vill planera resor hela tiden.
• jag har hela mitt liv vart livrädd över att bli steril, det är jag fortfarande men ändrar sakta men säkert åsikt om när jag vill ha barn och har inte samma brådska som förr. först gäller det att vara säker på att man skaffar det med rätt person.
• jag har på senaste tiden kommit på så mycket jag vill göra med mitt liv men vet inte hur jag ska gå till väga. har en visst ånger över det.



Kommentarer
hallåhallå

kan du ha frågestund? skulle va SÅÅ roligt! har massor jag vill fråga!

2013-03-12 @ 20:40:14
moa

hej, fin blogg! vart är du på bilden?

2013-03-12 @ 20:40:44
jossan<3

va härligt det ser ut!!

2013-03-13 @ 10:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0