that's when we uncover

är så himlans trött, tagit hand om 9or heeeela dagen, jag och emelie försökte lära dom att sminka lite haha gick ju bra.
men finns två bra saker med dagen iallafall
- jag har ääääääntligen fått tag på en laddare till min dator (som jag fått av min bror, tack de uppskattas)
- fick reda på att jag fått mitt första stylistjobb, ska sminka på en modevisning för bland annat märket Björn Borg och ska även göra frisyrerna. kan bli spännande. ska vara där lördag klockan 8.

och så skönt att inte jobba imorgon, ska till farmor för att färga hennes hår, färga hennes ögonbryn och måla hennes naglar. sen har jag hela kvällen för mig själv och är hemma torsdag också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0