lill lördag?

nu äre ju så att jag såg till så att klassen är ledig imorgon, pratade med naturkunskapsläraren och hon såg fixade så att vi fick göra två papper i stället och va lediga.
så ingen skola för mig imorgon, bara lååååång sovmorgon, städning och mys med min älskling imorgon. ska bli såå skönt.
och på fredag är det praktik, så långhelg alltså.

men nu till två väääääääääldigt roöiga nyheter:
VI SKA PÅ ATTITUDE MESSAN I ÅR IGEN. JAG DOG SÅ GLAD JAG BLEV.
och vi ska få en kille till våran köass som börjar redan nästa vecka?! så himla roligt. och han verkade jätte rolig!

nu ska jag sova och njuta av livet! puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0