fredaaag

godmorgon på er.
kom på nu på morgonen att jag kanske glömt att berätta om hårkontroll?
det är nämligen så att för nån vecka sen var jag och min pojkvän på stan för att gå på bio. innan hade vi lite dötid så vi gick in på apoteket för att leta efter torrschampo, men istället hittade jag tabletter med närling, vitaminer, miniraler osv som ska vara bra för både naglar och hår.
för ni vet väll att vad man äter påverkar håret och naglarna väldigt mycket.
(folk som äter väldigt lite, eller dåligt kan tappa glas på håret och det kan bli torrt).
har inte ätit dom så värst länge, men jag tycker att naglarna redan är lite hårdare.
håret har jag inte märkt någon större skillnad på, men det står på att de tar ett tag eftersom det är håret som växer ut som man ser skillnad på.
återkommer självklart om några månader med mer upd.
tabletterna kostade 150 kr och räcker i två månader. (man tar två tabletter om dagen).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0