frågor och svar.

vad heter du? ronja
mellannamn? erika, linnea
efternamn? svensson
favoritfärg? turkos, korall
favoritmat? kycklingsallad
facoritdryck? citronvatten, smirnoff ice
pojkvän/flickvän? ja❤
lycklig? verkligen.
saknar något? sydafrika, farfar.
längtar till? sommarlovet, sydafrika
bästa kyssen? hm..
bästa filmen? twilight saga, breaking dawn part one. (tvåan är säkert bättre)
kär? som fan,
ledsen? nej
hungrig? nej
bästa dagen i ditt liv? -
bästa stället? sängen
husdjur? hund, fiskar?
bor? grebo
syskon? bror
hur skulle bästa pojkvännen/flickvännen va? som krille såklart, eller någon som kommer med citronvatten när man som mest behöver de och när man minst anar de, hihi (är så sugen)
hur skulle du förklara dig själv? cp, moahaha
hårfärg? vetifan
bästa serie? home and away
trött? nae
gillar att..? träna
när jag blir större ska jag..? ha barn
jag vill bli..? rik, makeup artist.
jag vill åka till..? st. Maarten, USA
jag hatar..? damm
jag tål inte..? människor jag stör mig på
jag vill..? öööh ut o springa men kan inte lämna hunden.
jag skulle..? flytta om jag hade pengar
jag är sugen på..? citronvatten
i sommar ska jag..? leva livet
jag älskar? krille
favoritdjur? leopard

ae resten tog jag bort, nu orkar jag inte mer!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0