vaken

jag är redan uppe OCH till och med i stan, ska köra gärnet.

jag hann inte bli helt färdig med picasso och med målningarna
så jag måste sluta tidigare från träningen ikväll.
usch och fy, vi ska nog göra fyssprov igen, det gillas inte.
få träningsverk som fan och blödande "höftben" vill jag inte få igen. aaaaaaaaaaaaja.

pallar verkligen inte skolan imorgon och på tisdag, sååå ovärt. men vi får se hur det blir.
orkar verkligen inte. 8 dagar ledigt tar jag gärna, nu blir de bara 5. fast. nice ändå.

pratade med pappa om USA och Italien förut. jag längtar nog ändå.
ciao alla. ha en bra dag!

vilken fin bild jag hitta på den här datorn. blir skit bra. blommigt och fijnt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0