vad jag är lyyyyyyyyyyyyycklig..

igår firade vi min älskade brorsa. nice nice. skräckfilm och god mat!
vi va på nått sånt där cp i skolan och fick sluta tidigare, vart riktigt glad o så ringer pappa.
dom hade glömt att dom inte skulle låsa dörren så jag fick sitta o vänta i 3h 30 min.
men jag dansade margareta med min kompisar, och david va så snääääll så.. fast de åska så de gick åt helvete.

idag har varit en seg dag, har skrivit all so, för högre betyg o allt mmmm, sen slöjdpresentationen och om picasso.
måste bara måla nu också.
imorgon blir iallafall en bra dag :c

och jag går bara två dagar i skolan nästa vecka och så ska jag till stockholm och träffa dom bästa.
ciao





asså jag orkar verkligen inte mer. du fattar aldrig ? och du kan fan inte bry dig mindre än vad du gör. älskad känner jag mig. aa. -.-'
finns folk i världen som faktiskt blir sårade, om du inte visste menar jag..
hej jag är trög och fattar nada.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0