men dö.

sitter i b och har mitt favorit ämne no -.-'
kul att vi har vikarien jag gillar så himla mycket också!
jag är färdig med häftet så jag orkar inte bry mig, blir bäst så.

slutar tidigare idag, alla slipper spanskan. åh va härligt!
jag drar in till stan. träffa folk o så, efter det har jag träning.
undrar vad vi ska göra? jaja.

___________________________________________________________

jag vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bra igen. går det ens?
vi får klara det tillsammans.

om vi nu pratar om det...




målade mina naglar igår också.. om ni undrar!




Kommentarer
Duvetvem

Sjukt jävla äckligt söt.

Du måste vara en ängel!

2011-05-18 @ 17:54:40
Anonym

Sry men jag vet inte vem ...

Tack iaf :)

2011-05-18 @ 17:56:12
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0