like a laaaadiiie.

alla borde vara stolta över min insats idag, kanske inte i skolan men mitt fina arbete hemma!
jag har städat, lagat god mat och gjort mina läxor. dvs fixat till so:n så den blivit bättre, målat klart ALLA bilder + en extra, så att hon ska bli glad. har alltså 5 stycken nu och min text. prima. har pluggat gärnet på no provet till imorgon oxå.

så jag tyckte jag förtjänade ett lågnt och skönt bad med hårinpackning, allt sånt ni vet, och efter de kokos på hela kroppen. ååh.
trots detta slit idag har jag behållt mitt humör på topp, aaaas bra ju!

imorgon får jag tagga noprov och nationella i matte.
efter de in till stan, köpa grej till anna och hämta ut 3 månader till p-piller. jobba också? får se.

onsdag drar jag till stockholm, nice. ni andra kan ju ha så kul med att göra multibrännboll och springa, höhö!
ciao


där har ni två av mina "underbart fina" rutförstoringar ^^


jag har nog glömt nämna i bloggen att jag har färgat håret? aja, de har jag iaf.
inte meningen att du skulle bli någon skillnad men livet är hårt.

ps. kände precis att jag fått ett myggbett på benet, treeeeeeeeeeeeeeeeeevligt. jao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0