upd.

kom precis hem från stan, och en bra sak med dagen, det var nästan varmt ute! nästan, hehe.

jag känner att jag är lite off på bloggen igen, vet inte hur jag lyckas?! åter igen så ska jag bättra mig. tror ni på mig? njaaa va.. jag funderar verkligen på att göra om lite, och seriöst den här gången, vi får se!

förresten så lämnade jag in ansökan om gymnasievalet i måndags, jag är efter jag vet, jag sökte som jag skrivit tidigare till staylist på realgymnasiumet som första. me like.
jag är nervös.

undrar om det blir fest på fredag förresten? vi får se!

länge sen jag la in en bild också? det får bli imorgon!


If I could have just one night
To be with you and make it right
What we were
And what we are
Is hidden in the scars



Kommentarer
Anonym

.du. .är. .söt.

2011-03-03 @ 10:22:19
sv:annonym

t-a-c-k

2011-03-03 @ 10:23:33
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0