tillbaka

dålig upd jag vet.
måste bara säga att min helg har varit sjukt bra.
nattinnebandyn var helt okej, träffade saknade camilla, synd bara att hon var lite borta! hehe
i lördags kom carro, theo, och måns hem till mig. vi lagade mat, var ute och spelade spel osv.. super mysigt.
natten var inte så illa den heller ;$ eller? (a) moahahaha *ler*.

idag så åkte theo hem och jag drog och tränade. vi hade något genrep så det var massor som kom och kollade. och självklart ska lisa vara borta så man måste göra om massor. typiskt! men det gick bra ändå tycker jag?
imorgon ska jag in till stan en liten stund, sen vet jag inte vad jag ska göra! hoppas på något kul, tisdag har jag inte heller något planerat. lite skönt ändå!

och clara, jag laddar upp bilderna senare! jag lovar!
ciao






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0