läs och lär.. haha

jag har en sak på iphonen där det står en massa saker om hur tjejer tycker att killar ska vara typ, och vissa saker var lite gulliga så jag skriver ner alla här (a)


* var inte otrogen mot en tjej. vi pratar och vi kommer få reda på det och vi kommer få dig att ångra det.

* säg att hon är vacker så ofta som möjligt

* om hon slog dig hårt, då förtjänade du det antagligen

* var aldrig rädd för att hålla om henne, hon gillar det garanterat.

* om någon är dum/jobbig mot din flickvän är det din rätt att spöa skiten ur killen.

* våga visa för andra att du älskar henne!


* ljug aldrig för oss tjejer, vi får alltid reda på det.

* du gjorde något dåligt, jag verkar vara lugn med det, det är jag inte.

* vi rakar inte våra ben varje dag så lev med det.

* du är våran beskyddare, våran man, våran pojkvän så bete dig som det.


* vi älskar när ni kramar oss bakifrån och viskar i vårt öra

* okej är aldrig ett bra svar när vi frågar hur vi ser ut

* när jag jämnför min mage med jultomten, säg något.

* tjejer måste veta vad du känner för henne ofta, så berätta.

* om hon inte känner sig älskad kommer hon leta efter någon annan.


* bara så du vet, det är bättre att du gör slut med mig än att du är otrogen.

* snälla, var ärlig.


* vi gillar när du berättar hemligheter för oss, det får oss att känna oss speciella och att du litar på oss.



dom som står med tjock text är dom jag tycker är viktigast.

sen så vet jag ju att det inte finns någon kille som har allt det här, det vorde inte ens bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0