ja, carro och emelie. fitta på nått kul!

har precis skrivit klart mitt nationella i no. det gick väll helt okej hoppas jag. men oj va långt det var. döööööör.
nu måste jag sitta här och dega i typ 45 minuter för att man inte får gå ut innan klockan är halv 10, åh va roligt -.-

sen ska vi ha 20 minuter rast och sen planera en labbsak. hatar no om ni ville veta. efter det har vi lunch så tiden lär väll gå skaplit fort, om man tänker efter är det skönt att ha nationella ändå. man får mycket "egentid" eller nej jag ångrade mig.

och emelie och carro och för alla andra som tyckte mitt förra inlägg var roligt så nej, jag menade inte fitta på något roligt utan HITTA på något roligt. och eftersom ni två inte har hjärnor och fattade det själva så får jag helt enkelt skriva det här :) puss på er!

fick bli flätan idag. lätt och enkelt. punkt slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0