godmorgon

var ovanligt pigg när jag vaknade imorse! väldigt konstigt faktiskt... men det ska jag väll inte klaga på? :D

om 15 minuter ska jag släpa mig iväg till bussen, och jag har fortfarande inte sminkat mig. men bloggen går självklart före, eller? ;)
skulle vilja hinna måla mina naglar också men ikke! fu.
aja, jag återkommer. ciao

dagens klädsel.
måste lägga in det oftare jag vet.

en turkos stikad tröja, gina
ett turkost linne i samma färg, bikbok
och ett par jeans, gina.
lite oovanligt att alla kläder blev från just dom två affärerna efter som jag typ aldrig handlar där längre ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0