♥ Dag 6

Min dag

alla har skrivit olika på den här punkten, vissa har skrivit om sin födelsedag, vissa om sin "speciella" dag och andra om dagen idag

jag tänker ta dagen idag för det är lättast?

jag skulle bara gå i skolan som vanligt och sen efter det på fest, det blev flyttat till nästa lördag istället så aa. då skulle jag på fest i stan med jenniefer istället men så blev det inte heller. Nu väljer jag mellan att va med dom två bästa eller åka hem och sova! helgen kommer bli riktigt bra tror jag.
BTW SÅ ÄRE ANDRA CHANSEN PÅ LÖRDAG, OH MY GOOOOOOOD. den ska vinna.

blev lite om helgen också, oups!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0