♥ Dag 19

Detta ångrar jag.

det finns något som jag verkligen ångrar. jag tänker inte säga det här men det var något som verkligen förändrade mitt liv. inget är det samma.
det är inte något man kan få ogjort och det är inte heller något man kan göra bättre.
innan var väll allt ändå okej, ja ni fattar.
den senaste tiden har det blivit yttligare lite sämre, och allt känns som mitt fel. alla har sina stunder. inte sant?

men då finns det någon jag kan tacka, någon som pratat med mig, hjälpt mig, helt enkelt bara funnits där för mig.
det har gjort allt lite bättre.
och det är min bästa kompis caroline zeijlon.

http://carolinezeijlon.blogg.se/    där har ni hennes blogg, checka in den!


Kommentarer
Anonym

lilla gumman <3

Finns alltid för dig, älskar dig <3

2011-03-17 @ 20:40:45
URL: http://carolinezeijlon.blogg.se/
Anonym

ja, jag vet.

finns alltid för dig också och det vet du me!

älskar dig

<3

2011-03-17 @ 22:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0